Program lojalnościowy


I. OGÓLNE ZASADY PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO

  1. Organizatorem programu lojalnościowego jest podmiot wskazany w punkcie 1 załącznika 1 do Regulaminu.
  2. Program lojalnościowy/Program – działanie mające na celu nagradzanie Uczestników którzy w szczególności dokonują zakupu towarów lub usług u Organizatora, a także promują Organizatora w sposób określony w Regulaminie. Program organizowany jest na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej i trwa w okresie wskazanym w punktach 2 i 3 załącznika 1 do Regulaminu.
  3. Regulamin – niniejszy dokument określający zasady, zakres i warunki uczestnictwa w Programie Lojalnościowym prowadzonym przez Organizatora.
  4. Uczestnik – każda osoba fizyczna, posiadająca co najmniej ograniczoną zdolność do czynności prawnych lub inny podmiot posiadający zdolność do czynności prawnych, który przystąpił do Programu na zasadach opisanych w Regulaminie.
  5. Konto Uczestnika – indywidualne konto w zakresie Programu dostępne pod adresem wskazanym w punkcie 4 załącznika 1 do Regulaminu., na którym rejestrowane są wszystkie aktywności, powodujące naliczanie lub odliczanie punktów, gromadzonych przez Uczestnika w ramach Programu.
  6. Stan konta – ilość zgromadzonych przez Uczestnika punktów.
  7. Nagroda – usługa, towar lub inne świadczenie, które Organizator umieścił w katalogu nagród w załączniku numer 3 do Regulaminu, na które można wymieniać zgromadzone w Programie punkty.

II. UCZESTNICTWO

  1. Przystąpienie do Programu następuje poprzez zgłoszenie Organizatorowi chęci uczestnictwa w programie, akceptację Regulaminu oraz aktywowanie Konta Uczestnika przez Organizatora. Zgłoszenie chęci uczestnictwa w programie może mieć formę pisemną lub elektroniczną
  2. W przypadku zgłoszenia chęci udziału w Programie w formie elektronicznej Uczestnik Programu otrzyma na podany przez niego w trakcie zgłoszenia adres e-mail lub numer telefonu potwierdzenie przystąpienia do Programu lojalnościowego.
  3. Organizator ma prawo nadać swojemu klientowi status Uczestnika Programu. W takim przypadku Organizator ma obowiązek zapewnić Uczestnikowi możliwość zapoznania się z Regulaminem Programu.
  4. Uczestnik ma prawo w dowolnej chwili zrezygnować z udziału w Programie, składając stosowane oświadczenie w siedzibie Organizatora lub za pośrednictwem Konta Użytkownika. Rezygnacja następuje ze skutkiem natychmiastowym.
  5. Uczestnik Programu może brać udział w Programie tylko osobiście, a jego uczestnictwo nie podlega przeniesieniu na inne osoby.
  6. Każdy Uczestnik może mieć tylko jedno konto w Programie lojalnościowym prowadzonym przez Organizatora.
  7. Uczestnik programu może sprawdzić swój Stan Konta w siedzibie Organizatora lub na swoim Koncie Uczestnika.

III. ZASADY PRZYZNAWANIA PUNKTÓW

  1. Po zakończeniu procesu realizacji zapłaty przez Uczestnika Programu za towary lub usługi Organizatora, a także po skutecznym dokonaniu promocji Organizatora przez Uczestnika lub w innych przypadkach określonych Regulaminem, następuje uznanie Konta Uczestnika punktami. Lista premiowanych aktywności wraz z liczbą punktów za nie przysługujących znajduje się w Załączniku nr 2 do Regulaminu.
  2. Punkty gromadzone za premiowane aktywności ewidencjonowane są na Koncie Uczestnika.
  3. Uczestnik może sprawdzać historię zmian Stanu Konta na swoim Koncie Uczestnika.
  4. Punkty programu mogą być naliczane tylko jeden raz za każdą aktywność.
  5. W ramach konkursów oraz działań promocyjnych Uczestnikom mogą być przyznane dodatkowe punkty lub nagrody dodatkowe, na zasadach określonych odrębnie dla prowadzonych okresowo akcji.
  6. Organizator ma prawo skorygować Stan Konta Uczestnika, jeśli punkty zostały przyznane nieprawidłowo.
  7. Punkty gromadzone na Koncie Uczestnika nie podlegają zamianie na pieniądze, nie mogą być przedmiotem sprzedaży, ani przekazania osobie trzeciej.

IV. ZASADY WYMIANY PUNKTÓW NA NAGRODY

  1. Zebrane w Programie punkty Uczestnik może wymieniać na nagrody.
  2. Lista nagród wraz z ilością punktów niezbędnych do ich odebrania stanowi załącznik numer 3 do regulaminu.
  3. Nagrody należy odbierać w siedzibie Organizatora.
  4. Uczestnik powinien zgłosić Organizatorowi chęć odbioru nagrody, przed planowaną wizytą.
  5. Zgłoszenia chęci odbioru nagrody można dokonać za pośrednictwem Konta Uczestnika, telefonicznie lub drogą elektroniczną.
  6. Odebranie nagrody skutkuje zmniejszeniem Stanu Konta Uczestnika o ilość punktów niezbędnych do odebrania wybranej nagrody.
  7. Organizator ma prawo poprosić Uczestnika o pisemne potwierdzenie odbioru nagrody w chwili jej wydania.
  8. Uczestnik ma prawo wybrać nagrodę w formie bonu prezentowego o wartości zgromadzonych punktów.
  9. Uczestnik w celu wybrania nagrody musi pokonać odpowiednio progi 500 pkt, 1000 pkt, 1500 pkt,  2000 pkt.
  10. Czas realizacji nagrody oraz bonu prezentowego wydanego za zgromadzoną nagrodę ważny jest 3 miesiące od momentu uzbierania należnej ilości punktów  bądź komunikacji  do Uczestnika.
  11. Uczestnikowi przysługuje prawo do wykorzystania nagromadzonych punktów na dowolny zabieg z zakresu medycyny estetycznej i kosmetologii nie objętych promocją.
  12. Na zakup kosmetyków w siedzibie organizatora, oraz wysyłkowo, uczestnik może wykorzystać jedynie punkty o wartości 50 zł nie więcej. Resztę należności uczestnik płaci w wybranej przez siebie formie.
  13. Uczestnik może dopłacić zgromadzoną nagrodą do usługi lub produktu, a pozostałą kwotę zapłacić w wybranej przez siebie formie.
  14. Uczestnik programu ma prawo do wykorzystania maksymalnie 50 zł na wybrany zabieg z kosmetologii, bądź 100 zł na zakup pakietu co najmniej 3 zabiegów z kosmetologii.
  15. Kwoty 150 zł i 200 zł Uczestnik ma prawo wykorzystać na zabiegi z medycyny estetycznej.
  16. Wartość nagrody nie może przekraczać 10 % wartości usługi.

V. POLITYKA PRYWATNOŚCI

  1. Administratorem danych osobowych uczestników Programu jest Organizator.
  2. Organizator będzie przetwarzał następujące dane osobowe: imię, nazwisko, adres e-mail, telefon, data urodzenia, adres.
  3. Dane osobowe Uczestnika będą przetwarzane dla celów realizacji i uczestnictwa w Programie. W tym między innymi Uczestnikowi będą przesyłane informacje o zmianie Stanu Konta, możliwości zdobycia dodatkowych punktów.
  4. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do udziału w Programie.
  5. Każdy uczestnik ma możliwość wglądu i aktualizacji danych osobowych dotyczących jego osoby. W przypadku rezygnacji z uczestnictwa w programie, dane osobowe uczestnika są usuwane.

 

VI. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek nieprawidłowości w naliczaniu punktów, Uczestnik ma prawo do złożenia reklamacji drogą mailową na adres wskazany w punkcie 1 załącznika 1 do Regulaminu. Reklamacja powinna być rozpatrzona w terminie 14 dni.
  2. Organizator ma prawo do zakończenia Programu w dowolnym momencie, poprzez przesłanie informacji w zakresie Konta Uczestnika oraz umieszczenie  ogłoszenia na stronie internetowej Organizatora. Termin zakończenia Programu, zostanie podany, z wyprzedzeniem nie krótszym niż 14 dni. Po zakończeniu Programu wymiana Punktów nie będzie możliwa.
  3. Regulamin może być zmieniony w dowolnym momencie, poprzez umieszczenie na stronie internetowej Organizatora nowej wersji regulaminu oraz indywidualne powiadomienie każdego Uczestnika drogą elektroniczną pod wskazanym w Koncie Uczestnika adresem email. Jeśli Uczestnik w ciągu 14 dni od ogłoszenia zmian nie zgłosi braku akceptacji przyjmuje się, że Uczestnik zmiany zaakceptował. Uczestnicy nie akceptujący zmian w Regulaminie nie będą mogli dalej korzystać z Programu jednak zgromadzone punkty będą mogli wykorzystać na dotychczasowych warunkach.
  4. Dla wszystkich praw i obowiązków, jakie wynikną z Programu Lojalnościowego, właściwe jest prawo polskie.
  5. Załączniki stanowią integralną część Regulaminu.

 

ZAŁĄCZNIK NUMER 1 – ORGANIZATOR PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO, DATA ROZPOCZĘCIA I DATA ZAKOŃCZENIA

  1. Organizatorem Programu Lojalnościowego jest: „Holy Med” Sp. z o.o. Sp. K. , Zabłocie 25 lok. 3 , 30-701 Kraków , email: recepcja@cliniqmed.com
  2. Data rozpoczęcia Programu Lojalnościowego to: 2017-09-01
  3. Data zakończenia Programu Lojalnościowego to: Program Lojalnościowy prowadzony jest na czas nieoznaczony
  4. Adres do indywidualnego konta Uczestnika Programu Lojalnościowego:https://cliniqmed.versum.com/account/sign_in

 

Organizator w ramach prowadzonego przez siebie Programu nagradza Punktami następujące aktywności:

  1. Zakup usług (Transakcja) – Każdy 1,00 zł wydany na zakup usług zostanie wynagrodzony przez Organizatora 1 pkt. (Przelicznik 1,00 zł = 1 pkt stanowi standardowy przelicznik programu dla usług). Wyjątek w stosowaniu standardowego przelicznika stanowią usługi ujęte w załączniku numer 4.
  2. Zakup towarów (Transakcja) – Każdy 1,00 zł wydany na zakup towarów zostanie wynagrodzony przez Organizatora 1 pkt. (Przelicznik 1,00 zł = 1 pkt stanowi standardowy przelicznik programu dla towarów). Wyjątek w stosowaniu standardowego przelicznika stanowią towary ujęte w załączniku numer 4.
  3. Skuteczne Polecenie Organizatora – 200 pkt (Punkty przyznawane są osobie Polecającej jak i Poleconej).
  4. ZAŁĄCZNIK NUMER 3 – NAGRODY
  5. Organizator w ramach prowadzonego przez siebie Programu Lojalnościowego umożliwia wymianę Punktów na następujące Nagrody:
NazwaWartość pkt/Dodatkowa płatność przy odbiorzeIlość sztukData ostatniej aktualizacji
Nagroda o wartości 100 PLN1000 pktBrak limitu31.08.2017 14:58
Nagroda o wartości 150 PLN1500 pktBrak limitu31.08.2017 14:59
Nagroda o wartości 200 PLN2000 pktBrak limitu31.08.2017 15:00
Nagroda o wartości 50 PLN500 pktBrak limitu25.08.2017 13:13

 

 

ZAŁĄCZNIK NUMER 4 – WYJĄTKI W STOSOWANIU STANDARDOWEGO PRZELICZNIKA PROGRAMU DLA USŁUG ORAZ STANDARDOWEGO PRZELICZNIKA PROGRAMU DLA TOWARÓW

ManufactureWartość pktData ostatniej aktualizacji
Konsultacja ginekologia estetyczna0 pkt19.09.2018 15:49
Konsultacja medycyna estetyczna0 pkt20.09.2018 14:31
Konsultacja dermatologiczna zw0 pkt14.08.2018 14:05
konsultacja dermatologiczna0 pkt14.08.2018 14:04
Nagroda0 pkt19.04.2018 19:05
Konsultacja endokrynologiczna0 pkt27.06.2018 17:52